MAGISTERSKÉ PRÁCE:
MARINGOVÁ, R.: 2012. Priestor ako obsahový a kompozičný fenomén.
JANOTOVÁ, D.: 2015. Ľudové remeselné techniky a ich využitie vo výtvarnej výchove – drotárstvo.
ŠÁNDOROVÁ, M.: 2015. Ľudové remeselné techniky a ich využitie vo výtvarnej výchove – tkáčstvo.
LOVÍŠKOVÁ, L.: 2016. Nové formy spájania prírodných procesov a remeselných postupov košikárstva v súčasnom umení a výtvarnej edukácii.
KOZÁKOVÁ, J.: 2016. Spájanie súčasného myslenia s ľudovou tradíciou prostredníctvom rytmickej skladby subtílnych výtvarných prvkov.
KADLECOVÁ, V.: 2016. Ľudový odev ako rytmická skladba výtvarných prvkov a jeho transformácia pomocou vyjadrovacích prostriedkov súčasného umenia.
BUJNÁ, D.: 2017.: Fenomén farby v ľudovom umení dolného.
GAŠINCOVÁ, V.: 2017. Masový produkt s puncom individuality.
LUSCOŇOVÁ, J.: 2017. Múzejná pedagogika ako súčasť vyučovania na hodine výtvarnej výchovy.
BAKALÁRSKE PRÁCE:
JANOTOVÁ, D.: 2013. Čipka 21. storočia.
ŠÁNDOROVÁ, M.: 2013. Čipka 21. storočia.
KUNDRAČÍKOVÁ, M.: 2015. Ľudové remeselné techniky a ich využitie vo výtvarnej výchove – tkáčstvo.
RENDEKOVÁ, D.: 2015. Ľudové remeselné techniky a ich využitie vo výtvarnej výchove – drotárstvo.
KRIŠOVÁ, Ľ.: 2016. Folklór a regionálna tradícia na hodinách výtvarnej výchovy.
BARTOŠOVÁ, M.: 2016. Experiment vo výtvarnej tvorbe. Variácie vychádzajúce z objemov, detailov a materiálov ľudového odevu.
KACVINSKÝ, O.: 2016. Ľudový prvok, znak, ako inšpirácia vo výtvarnej príprave.
HARNIČÁROVÁ, Z.: 2017. Ručný papier ako výtvarné médium.
BRIŠKOVÁ, N.: 2017. Výtvarná výchova a región.